Over ons

‘Het gezicht draagt de bril, niet andersom’

Agnes de Zwart:

‘Belangrijk vind ik dat een bril zowel functioneel als trendy is. Gericht op het nu. Ik maak een vertaalslag van beeldbepalende klassiekers naar eigentijds design, met een grote liefde voor het gezicht en het comfort van de drager,’ vervolgt Agnes. ‘Ingetogen luxe. Het gezicht draagt de bril en niet andersom. De collectie is tweeledig. Enerzijds klassieke stijlvolle eenvoud, anderzijds gewaagde oversized iconische modellen in een heel verfijnd jasje.’

‘Mijn inspiratie haal ik overal vandaan. Spotten van trends doe ik vooral op straat en ik kijk goed naar wat zich afspeelt op social media. Het is een sport om te voelen wanneer een modetrend ontstaat, ik kan er dagen mee bezig zijn.’

Armand van Lingen:

‘Het opzetten van een brillenmerk is mij welbekend. Mijn missie is het maken van kwalitatief hoogwaardige brillen in een betaalbare prijsklasse, en het uitbreiden van een distributienetwerk over de hele wereld.’

‘Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Zowel in product als diensten,’ voegt Armand toe. “We werken samen met een jong en dynamisch team die met dezelfde visie en passie werken. Dat vinden we belangrijk. We luisteren goed naar onze klanten. Inleven in de ondernemer en begrijpen waar die mee bezig is, is de basis voor een goede samenwerking.

Vakmanschap

Iedere bril is met aandacht, precisie en liefde vervaardigd. Vanaf de eerste schets en de keuze van materialen tot en met de uiteindelijke samenstelling. De hele collectie is gemaakt van titanium. Dat is sterk en zo licht dat je bijna vergeet dat je een bril draagt.

Achter de schermen

Armand van Lingen en Agnes de Zwart presenteren TBL Eyewear by The Black Label: een minimalistische, verfijnde brillenlijn van Nederlandse bodem.


Beiden hebben ruim twintig jaar ervaring in de optiek. Armand van Lingen, directeur van Bloomdale Eyewear, heeft veel ervaring op het gebied van inkoop, productie en interne organisatie. Agnes de Zwart begon ooit als styliste en werkte vervolgens jarenlang in de sales met grote brand labels als Gucci en Armani. Daarna was zij verantwoordelijk voor niche merken als Philippe Starck en Alain Mikli in Nederland.

X